فیس بوک بزرگترین سایت جهان شد

دقایقی پیش رتبه ها بروز شد و فیس بوک برترین سایت جهان شد از لحاظ قدرت و بازدید.دیگر گوگل زمین خورده و جایی ندارد.الان فیس بوک سایت برتر جهان هستش و بصورت بسیار بسیار غیر قابل باوری این اتفاق افتاد.سایت مجله تکنولوژی رپرو نفر اولی هستش که این خبر رو بعد از 2 دقیق فهمید و انتشار کرد.(در ایران)
رنک الکسای هر سایتی که نشان دهنده بازدید و بک لینک هر سایت هستش.رتبه هر سایتی را نیز نشان میدهد.هرچه این رتبه پایین تر باشد یعنی اون سایت بهتر است.گوگل همیشه اول بوده که 10 دقیقه پیش یک اتفاق عجیب افتاد.گوگل سایت دوم جهان شد و فیس بوک برترین سایت جهان شد.
این خبر هیجان انگیز همه را متعجب کرد.ابر وبسایتی با سابقه زیاد مثل گوگل در برابر یک شبکه اجتماعی کم آورده است و زمین خورده است.
الکسا یک سایت قدیمی هستش که رنکهای یا رتبه های سایت ها را نسبت به بازدید و چند المان دیگر میدهد.این رتبه بصورت روزانه داده میشود و هرچه سایت شما بهتر باشد رتبه بهتری نیز می گیرد.اصولا سن زیاد تاثیر خاصی در این رتبه ندارد و بیشتر بازدید سه ما اخیر مفید هستش.این نکته را در این رویداد بزرگ نیز می شود دید.فیس بوک یک شبکه اجتماعی با سنی بسیار بسیار کمتر از گوگل توانست از گوگل نیز قدرتمند تر بشود.
نظر شما در مورد این اتفاق بزرگ چیست؟

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply